§1.
Wydział Finansowy Urzędu Miasta przejmuje od Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie dokumentację księgową dotyczącą Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych tj.:
- księgę główną
- księgę pomocniczą: rozrachunki z odbiorcami i dostawcami oraz zestawienie analityczne do wymienionych rozrachunków.
§ 2.
Wydział Finansowy Urzędu Miasta, prowadzi księgowość dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie i Powiatowego Urzędu Pracy w zakresie obsługi rachunku bankowego.
§ 3.
Jednostki organizacyjne, o których mowa w § 2 niniejszego zarządzenia, przekazują do Wydziału Finansowego Urzędu Miasta, dyspozycje wykonania operacji tj. zgłoszenia zapotrzebowania na środki finansowe i dyspozycje dokonania przelewów wychodzących.
§ 4.
Dyspozycje powinny być sporządzane terminowo, za co ponoszą odpowiedzialność wymienione jednostki organizacyjne.
§ 5.
Odpowiedzialność za prawidłowość dokumentacji pod względem formalno-rachunkowym funduszu, ponosi Wydział Finansowy.
§ 6.
Wymienione jednostki organizacyjne, na dotychczasowych zasadach, prowadzą dokumentację merytoryczną funduszu i ponoszą odpowiedzialność za nieprawidłowości.
§ 7.
Dokumentacja merytoryczna, przechowywana będzie przez wymienione jednostki organizacyjne. Dokumentacja, o której mowa § 1 przechowywana będzie w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta.
§ 8.
Wszelkie sprawozdania i zestawienia liczbowe dotyczące PFRON, dokonywane będą przez jednostki wymienione w § 2 niniejszego zarządzenia, z ewentualnym uzgodnieniem sald kont z Wydziałem Finansowym.
§ 9.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta
Leszek Trębski
Do wiadomości:
-Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
-Powiatowy Urząd Pracy
a/a